АДМ – 1. Обслуговування відвідувачів
пт 2. Вирішення виробничих проблем в процесі роботи підприємства, установи, організації.
Тема уроку. Дистанція і зони спілкування адміністратора з відвідувачами, засоби комунікації: особливості культури іноземних партнерів. Вправи по веденню колективних переговорів та вирішення розбіжностей.
ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ
Зони спілкувуння
Рівні ділового спілкування
Колективні переговори та вирішення розбіжностей
Секретні техніки ведення переговорів: що потрібно знати
Техніки ведення переговорів – це спеціальні психологічні прийоми, що забезпечують взаєморозуміння сторін, а значить, успішність переговорів.
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ
Тема уроку. Дистанція і зони спілкування адміністратора з відвідувачами, засоби комунікації: особливості культури іноземних партнерів. Вправи по веденню колективних переговорів та вирішення розбіжностей.
ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ
Зони спілкувуння
Рівні ділового спілкування
Колективні переговори та вирішення розбіжностей
Секретні техніки ведення переговорів: що потрібно знати
Техніки ведення переговорів – це спеціальні психологічні прийоми, що забезпечують взаєморозуміння сторін, а значить, успішність переговорів.
Вибір дистанції залежить від:
- 1) взаємин між людьми ;
- 2) індивідуальних особливостей людини .
Зменшенню дистанції між людьми сприяє спільна робота, взаємна зацікавленість один в одному, симпатія.
У кожної людини є своє "персональний простір". Це та область навколо нього, яку він вважає своєю, і вторгнення в ніс інших, що не дуже близьких йому людей, сприймається ним як замах на свою недоторканність. Чим більше персональний простір у людини, тим більший емоційний стрес він відчуває в умовах скупченості, тим гірше виконує завдання, що вимагають нестандартного підходу, оригінального рішення.
Помічено, що врівноважена людина з почуттям власної гідності підходить до співрозмовника ближче, тоді як неспокійні, нервові люди намагаються триматися подалі, особливо від співрозмовника протилежної статі. Таким чином, люди більш конфліктні, підозрілі і відлюдні оточують себе більш широкою зоною персонального простору, ніж люди товариські, уживчі і поступливі.
Проксемічна поведінка включає не тільки дистанцію, а й взаємну орієнтацію людей у просторі. Друзі - поруч, учасники ділової розмови - через кут столу, конкуренти - через стіл.
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ
Завдання 1. Занотуйте у робочий зошит:
- 1. Що ви розумієте під поняттям особистісний простір?
- 2. Які чотири зони виділяють у повітряному просторі людини?
- 3. Який підхід часто використовують у своїй практиці слідчі та управлінці?
Завдання 2. Письмово, у робочому зошиті дайте відповіді, які зони особистісного простору найбільш характерні для спілкування:
- • між родичами;
- • між друзями;
- • у громадських місцях;
- • при діловому спілкуванні;
- • між лектором та слухачами.
- ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підготуйте письмове повідомлення на тему: "Використання особистісного простору в діловому спілкуванні".
Немає коментарів:
Дописати коментар