пʼятниця, 21 травня 2021 р.

УРОК ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ № 8. 21.05.2021


АДМ – 1. Обслуговування відвідувачів


пт 2. Вирішення виробничих проблем в процесі роботи підприємства, установи, організації.

Тема уроку. Дистанція і зони спілкування адміністратора з відвідувачами, засоби комунікації: особливості культури іноземних партнерів. Вправи по веденню колективних переговорів та вирішення розбіжностей.

ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ
Зони спілкувуння

Рівні ділового спілкування

Колективні переговори та вирішення розбіжностей

Секретні техніки ведення переговорів: що потрібно знати




Техніки ведення переговорів – це спеціальні психологічні прийоми, що забезпечують взаєморозуміння сторін, а значить, успішність переговорів.


Вибір дистанції залежить від:
  • 1) взаємин між людьми ;
  • 2) індивідуальних особливостей людини .
Зменшенню дистанції між людьми сприяє спільна робота, взаємна зацікавленість один в одному, симпатія.
У кожної людини є своє "персональний простір". Це та область навколо нього, яку він вважає своєю, і вторгнення в ніс інших, що не дуже близьких йому людей, сприймається ним як замах на свою недоторканність. Чим більше персональний простір у людини, тим більший емоційний стрес він відчуває в умовах скупченості, тим гірше виконує завдання, що вимагають нестандартного підходу, оригінального рішення.
Помічено, що врівноважена людина з почуттям власної гідності підходить до співрозмовника ближче, тоді як неспокійні, нервові люди намагаються триматися подалі, особливо від співрозмовника протилежної статі. Таким чином, люди більш конфліктні, підозрілі і відлюдні оточують себе більш широкою зоною персонального простору, ніж люди товариські, уживчі і поступливі.
Проксемічна поведінка включає не тільки дистанцію, а й взаємну орієнтацію людей у просторі. Друзі - поруч, учасники ділової розмови - через кут столу, конкуренти - через стіл.


ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

Завдання 1. Занотуйте у робочий зошит:
  • 1. Що ви розумієте під поняттям особистісний простір?
  • 2. Які чотири зони виділяють у повітряному просторі людини?
  • 3. Який підхід часто використовують у своїй практиці слідчі та управлінці?
Завдання 2. Письмово, у робочому зошиті дайте відповіді, які зони особистісного простору найбільш характерні для спілкування:
  • • між родичами;
  • • між друзями;
  • • у громадських місцях;
  • • при діловому спілкуванні;
  • • між лектором та слухачами.
  • ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підготуйте письмове повідомлення на тему: "Використання особистісного простору в діловому спілкуванні".





Немає коментарів:

Дописати коментар