вівторок, 25 травня 2021 р.

УРОК ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ № 10. 25.05.2021

АДМ – 1. Обслуговування відвідувачів


пт 2. Вирішення виробничих проблем в процесі роботи підприємства, установи, організації.

Тема уроку. Розглядати пропозиції, заяви та скарги громадян: здійснювати контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства.

ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ:


Додатковий матеріал:


ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА:

1. Визначити спільні (не менше 5) та відмінні (не менше трьох) ознаки заяви та скарги.
2. Визначити в кожній із ситуацій вид звернення громадян (заява, звернення чи скарга)
Ситуації
1) Громадянин Сергієнко подав звернення до Миколаївського селищного голови у якому висловився за відновленя проведення конкурсу "Барви Миколаївки".
2) Житель міста Суми Шевченко написав листа до керівника комунального підприємства, яке займалось вивозом сміття, у якому довів до його відома, що сміття не регулярно вивозять.
3) У прокуратуру міста надійшла заява від жителів одного мікрорайону про те, що на літньому майданчику кафе постійно до 2 години ночі звучить голосна музика.
3. Уявіть, що ви самі потрапили в ту ситуацію, яка змусила клієнта звернутися з рекламацією. Використовуючи алгоритм із 7 кроків, подайте скаргу так, щоб отримати бажане і не стати агресивним клієнтом.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

Підготувати інструкційну картку "Робота зі скаргами клієнтів"

з/п
Послідовність дій
Інструктивні вказівки по виконанню дій
1
2
3

Завдання висилаємо в особисті повідомлення у Вайбері або на електронну адресу aella@ukr.net

Немає коментарів:

Дописати коментар