АДМ -1. Обслуговування відвідувачів.
пт 1.1. Обслуговування відвідувачів на підприємстві, в установі, організації
Тема уроку. Розвивати вміння забезпечувати чистоту і порядок у приміщеннях і на
прилеглих до них територіях: стежити за оновленням та станом реклами.
Тематичне оцінювання.
Тематичне оцінювання.
ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ:
4. Найефективніші види Інтернет-реклами (опрацювати самостійно)
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА:
1. Скласти карту-пам'ятку адміністратора з прибирання приміщення
2. Виконати наступні завдання:
2.1. Існує заклад, який веде навчальну програму для дорослих по курсу дисципліни «Ділова етика». Даний курс не користується особливою популярністю серед слухачів. Керівництво навчального закладу вирішило, що якщо набір на вечірні курси не буде значно збільшено, то дисципліну потрібно закривати.
Визначте 10 завдань, вирішення яких дозволять значно збільшити число слухачів курсу.
Розробіть торгову марку курсів?
Визначте 10 завдань, вирішення яких дозволять значно збільшити число слухачів курсу.
Розробіть торгову марку курсів?
2.2. Ви працюєте офіс-адміністратором в фірмі, що виробляє консервовані продукти харчування. Свою продукцію: різні консервовані овочі та фрукти ваша фірма продає тільки через оптові магазини.
Вам дано завдання проконтролювати розробку інтер'єрної реклами в місцях продажів. Як повинен виглядати кінцевий результат розробки такої реклами? Опишіть.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Підготувати на вибір: презентацію або пам'ятку на тему: "Організація прибиральних робіт в салоні краси (ресторані чи медичному центрі)"
Завдання висилайте в особисті повідомлення Viber або на електронну адресу aella@ukr.net
Немає коментарів:
Дописати коментар