середа, 19 травня 2021 р.

УРОК ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ № 7. 20.05.2021


АДМ – 1. Обслуговування відвідувачів


пт 1.2. Вирішення виробничих проблем в процесі роботи підприємства, установи, організації.


Тема уроку. Техніка і засоби спілкування з відвідувачами у різних умовах і ситуаціях. Уміння організувати ділові зустрічі, наради, переговори, збори: забезпечувати сторони необхідним обладнанням і документами.


ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ




НА ДОПОМОГУ УЧНЮ

Робота адміністратора пов'язана з проведенням нарад, переговорами і презентаціями. Вони є оперативними інструментами в його звичайній діяльності.
Нарада - форма управлінської діяльності, змістом якої є спільна робота певної кількості учасників управлінського процесу.
Засідання - форма організаційної роботи постійно діючого органу (комітету, колегії, ради, комісії, групи).
Збори - присутність у певному місці людей, об'єднаних конкретною метою (збори працівників підприємства, підрозділу, членів товариства тощо).
Ефективні менеджери знають, чого їм слід очікувати від наради, доповіді або презентації, а також, яку мету мають переслідувати такі заходи. Вони запитують себе: "Чому ми організовуємо цю нараду?", "Чи хочемо ми опрацювати якесь рішення, зробити повідомлення або ж з'ясувати напрям нашої діяльності?" Вони звичайно наполягають на тому, щоб зміст таких нарад, переговорів, доповідей або презентацій ретельно обмірковувався й заздалегідь доводився до відома учасників. Вони наполягають на тому, щоб кожна нарада давали конкретну користь й просувала вирішення поставлених завдань.
Існують методи підвищення продуктивності нарад. Варто пам'ятати про правило, яким часто нехтують і можна одночасно проводити нараду й слухати те, про що говорять, або самому брати участь і виступати. Але поєднувати це не можливо. Разом з тим, концентрація уваги на конкретні цілі залишається ключовим правилом.
Сконцентрованість на досягненні мети нейтралізує одну з основних проблем, що стоять перед менеджером, а саме: плутанину і невпорядкованість подій, що відволікають від змісту того, що відбувається. Спрямованість на результат дає організуючий принцип. Він надає подіям більш осмисленого характеру.
Ця цілеспрямованість перетворює одну із слабких ланок, властивих функціям менеджера, - його залежність від інших людей, організації, в якій він працює, у джерело росту. Цілеспрямована робота сприяє духу колективізму.
Нарешті така позиція менеджера не дозволяє замикатися в рамках власної фірми, змушує спрямовувати свої зусилля на досягнення результатів, що стосуються даної організації в цілому, допомагає налагоджувати контакти із зовнішніми контрагентами - будь-то ринки, клієнти, постачальники тощо.
Орієнтованість на позитивні результати, на досягнення - це шлях до ефективності.
Службові наради - відповідальний вид роботи менеджера і важливий фактор організації діяльності всього апарату управління.

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ
Розробити сценарії організації та проведення прийому відвідувачів згідно варіанту:
1) зустріч ділового партнера;
2) зустріч представника фірми «продавця»;
3) зустріч VIP-клієнта.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підготувати презентацію з теми "Техніка і засоби спілкування з відвідувачами".


Немає коментарів:

Дописати коментар