вівторок, 13 квітня 2021 р.

ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА. Завдання на 13-15.04.2021

 

Модуль АОТ-2. Формування туристичного пакета для організації подорожей.

Тема. Розповсюдження туристичних рекламних матеріалів.

Сучасний маркетинг наділяє рекламу такими якостями як: інструмент конкурентної боротьби; засіб впливу на попит туристичного продукту; каталізатор концентрації й інтеграції туристичного, готельного, ресторанного бізнесу, а також суміжних видів діяльності.

Рекламу, спрямовану на партнерів по бізнесу, прийнято називати діловою. Велика частина ділової реклами здійснюється через засоби масової інформації. У діловій рекламі, як правило, виділяються чотири різновиди:

- для туристичних підприємств;
- для оптової і роздрібної туристичної реалізації (туроператорська);
- для фахівців;
- для потенційних туристів.

Реклама туроператорів несе інформацію про туристичні продукти і послуги для посередників для того, щоб стимулювати попит оптових покупців (групові тури) і роздрібної торгівлі (індивідуальні тури, а також турагентств для наступного перепродажу. Ціль подібної реклами - збільшення обсягу реалізації.

ЗАВДАННЯ

І. Дайте відповідь на тестові запитання

1. Згідно визначення, послуга включає в себе:

а) взаємодію виконавця і споживача послуг (обслуговування);
б) процес отримання грошей;
в) результат який може бути проявлений згодом.

2. Туристичним послугам, як і будь-яким іншим послугам, властиві особливі риси, які можна позначи и буквою "Н", це:

а) незрозумілість для споживача;
б) неможливісгь збереження туристичної послуги;
в) недоторканість для інших споживачів.

3. Що включають у себе основні послуги, які пропонують туристичні підприємства:

а) розміщення туристів;
б) страхування туристів;
в) послуги по організації екскурсій?

4. Що включають у себе додаткові послуги, які пропонують туристичні підприємства:

а) послуги побутового обслуговуванні;
б) послуги по організації перевезення;
в) харчування туристів.

5. Туроператорська діяльність - це:

а) будь-яка діяльність, здійснювана у сфері туризму;
б) реалізація готової продукції, придбана з метою перепродажу та задоволенню потреб туристів;
в) діяльність по формуванню, просуванню і реалізації туристичного продукту, яка здійснюється на підставі ліцензії юридичною особою або індивідуальним підприємцем.

6. Які основні функції притаманні туроператорам:

а) сервісна;
б) збутова;
в)виробнича?

7. Які основні функції притаманні турагентам:

а) інформаційна;
б) фінансова;
в) комплектуюча?

ІІ. Питання для самоконтролю

1. У чому проявляється сутність туристичної послуги?
2. Які риси властиві туристичним послугам?
3. Розкрийте особливості основних послуг.
4. Розкрийте особливості додаткових послуг.
5. Які типи підприємств існують у сфері туризму?
6. Що являє собою виробничо-обслуговуюча діяльність ту-роператорів?
7. Назвіть основні завдання туроператорів.
8. Виділіть чотири основних типи туроператорів.
9. У чому полягає процес взаємодії між туроператором і турагентом?
10. Які основні функції притаманні турагентом?
11. Які висуваються вимоги до процесу обслуговування туристів?
12. Обгрунтуйте етапи розробки і затвердження туристичного маршруту.
13. Дайте характеристику каналам розподілу туристичного продукту. 

Завдання надсилати в особисті повідомлення на Вайбер або на електронну адресу aella@ukr.net

 

Немає коментарів:

Дописати коментар