середа, 7 квітня 2021 р.

ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА. Завдання на 08-09.04.2021

 

Модуль АОТ-2. Формування туристичного пакета для організації подорожей.

Тема. Участь у рекламних компаніях, презентаціях, спеціалізованих виставках.

Види та характеристики основних виставкових заходів у сфері туризму. 

1. Виставка – ілюстроване представлення туристичного продукту. 

Мета – інформація споживачів про туристичні пропозиції та гуртовий продаж туристичної продукції. 

Спосіб – демонстрація пропозицій вітчизняних та закордонних туристичних організацій. Час проведення: 1-2 рази на рік протягом 2-3 днів.

2. Ярмарок – економічна виставка зразків туристичної продукції. 

Мета – інформація ринку про туристичні пропозиції та гуртовий продаж туристичної продукції. 

Спосіб – надання зразків туристичної продукції. Час проведення: у певний термін у певному місці. 

3. Салон – демонстрація туристичних продуктів. 

Мета – інформація гуртових посередників, встановлення зв’язків між виробниками та продавцями туристичної продукції. 

Спосіб – надання друкованої реклами, каталогів, пропозицій та заключення угод. Час проведення: періодично (1 раз на рік). 

4. Біржа – комерційне виставкове представлення та продаж туристичної продукції. Мета: встановлення контактів та підписання угод. 

Спосіб: реклама туристичних пропозицій, представлення зразків, підписання угод. Час проведення: коли закінчується або починається активна реклама турів на наступний рік. 

5. Турмагазин (турмаркет, телемаркет) – спеціалізований заклад з продажу туристичної продукції. 

Мета: гуртовий та роздрібний продаж, а також інформування споживачів про туристичні пропозиції. 

Спосіб: продаж власної туристичної продукції та туристичних продуктів інших фірм, надання довідкової інформації клієнтам. Час проведення: постійно чи періодично. 

6. Конференція (конгрес) – демонстрація передового досвіду в сфері туристичної діяльності. 

Мета: визначення проблем та шляхів їхнього вирішення. 

Спосіб: економічні, інформаційно-комунікаційні, науковопрактичні конференції (можуть проводитися під час салону, виставки). Час проведення: періодично (щорічно, раз на 2 роки).

ЗАВДАННЯ

1. Визначитися в даті участі у виставкових заходах. 

2. Визначення цілей участі турагенції у виставкових заходах. 

3. Вибір конкретної виставки та способу участі. 

4. Підготовчо-організаційний період. 

5. Діяльність під час виставки. 

6. Аналіз результатів участі турфірми в роботі виставки.

Розробити повний план дій для участі у виставковому заході. 

Завдання надсилати в особисті повідомлення на Вайбер або на електронну адресу aella@ukr.net

 

Немає коментарів:

Дописати коментар