Модуль АОТ-2. Формування туристичного пакета для організації подорожей.
Тема. Участь у рекламних компаніях, презентаціях, спеціалізованих виставках.
Види та характеристики основних виставкових заходів у сфері туризму.
1. Виставка – ілюстроване представлення туристичного продукту.
Мета – інформація споживачів про туристичні пропозиції та гуртовий продаж туристичної продукції.
Спосіб – демонстрація пропозицій
вітчизняних та закордонних туристичних організацій. Час проведення: 1-2
рази на рік протягом 2-3 днів.
2. Ярмарок – економічна виставка зразків туристичної продукції.
Мета – інформація ринку про туристичні пропозиції та гуртовий продаж туристичної продукції.
Спосіб – надання зразків туристичної продукції. Час проведення: у певний термін у певному місці.
3. Салон – демонстрація туристичних продуктів.
Мета – інформація гуртових посередників, встановлення зв’язків між виробниками та продавцями туристичної продукції.
Спосіб – надання друкованої реклами, каталогів, пропозицій та заключення угод. Час проведення: періодично (1 раз на рік).
4. Біржа – комерційне виставкове представлення та продаж туристичної продукції. Мета: встановлення контактів та підписання угод.
Спосіб: реклама туристичних пропозицій, представлення зразків, підписання угод. Час проведення: коли закінчується або починається активна реклама турів на наступний рік.
5. Турмагазин (турмаркет, телемаркет) – спеціалізований заклад з продажу туристичної продукції.
Мета: гуртовий та роздрібний продаж, а також інформування споживачів про туристичні пропозиції.
Спосіб: продаж власної туристичної продукції та туристичних продуктів інших фірм, надання довідкової інформації клієнтам. Час проведення: постійно чи періодично.
6. Конференція (конгрес) – демонстрація передового досвіду в сфері туристичної діяльності.
Мета: визначення проблем та шляхів їхнього вирішення.
Спосіб: економічні, інформаційно-комунікаційні, науковопрактичні конференції (можуть проводитися під час салону, виставки). Час проведення: періодично (щорічно, раз на 2 роки).
ЗАВДАННЯ
1. Визначитися в даті участі у виставкових заходах.
2. Визначення цілей участі турагенції у виставкових заходах.
3. Вибір конкретної виставки та способу участі.
4. Підготовчо-організаційний період.
5. Діяльність під час виставки.
6. Аналіз результатів участі турфірми в роботі виставки.
Розробити повний план дій для участі у виставковому заході.
Завдання надсилати в особисті повідомлення на Вайбер або на електронну адресу aella@ukr.net
Немає коментарів:
Дописати коментар