Професія адміністратора
широка та багатогранна.
Спектр завдань дуже великий, до обов’язків входить:
координація роботи офісу; прийом і реєстрація замовників і клієнтів, отримання
дзвінків, робота з документами. Займається діяльністю з обслуговування
відвідувачів, створення для них комфортних умов. Контролює збереження
матеріальних цінностей. Надає інформацію відвідувачам з питань, що стосуються
послуг, які надаються. Приймає заходи із запобігання конфліктних ситуацій.
Розглядає претензії, пов’язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів,
проводить необхідні заходи щодо їх усунення. Контролює дотримання підлеглими
працівниками трудової і виробничої дисципліни, правив і норм охорони праці,
вимог виробничої санітарії і гігієни. Забезпечує виконання працівниками
вказівок керівництва підприємства, установи, організації.
Сьогодні без
адміністратора не обходиться жоден сучасний заклад, ресторан чи магазин,
комп’ютерна фірма або склад. В обов’язки адміністратора входить розпорядження в
будь-якому закладі або управління персоналом компанії. Існує кілька різновидів
професії адміністратора, всі вони входять у так звану базову групу адміністративно-управлінського
персоналу.
Немає коментарів:
Дописати коментар