Модуль АОТ-2. Формування туристичного пакета для організації подорожей.
Тема. Бронювання та оформлення послуг з компаниями-постачальниками послуг трансферу.
ЗАВДАННЯ
1. Укласти договір із автотранспортним підприємством:
у договорі з автотранспортним підприємством необхідно обумовити наступне:
марки автотранспортних засобів, які виділяються для обслуговування туристів (автомашин, автобусів);
ціни і тарифи;
графіки і терміни роботи автотранспорту;
маршрути, на яких буде використовуватися автотранспорт;
терміни подачі заявок на виділення автотранспорту;
терміни відмови від заявок без пред'явлення штрафних санкцій;
матеріальну відповідальність АТП за зрив подачі автотранспорту на обслуговування туристів;
матеріальну відповідальність туристичної фірми за зрив використання автотранспорту;
максимальні терміни очікування автотранспорту при запізненні туристів;
максимальні терміни очікування туристів при запізненні автотранспорту;
основні права й обов'язки туристів, гідів, екскурсоводів при користуванні автотранспортними засобами під час обслуговування;
знижки і пільги (можливі варіанти).
2. Укласти договір із авіакомпанією (договори з авіакомпаніями можуть бути трьох видів:
а) договір на квоту місць на регулярних авіарейсах (договір купівлі-продажу); б) агентська угода; в) чартер (оренда літака)):
а) Договір з авіакомпанією на квоту місць на регулярних авіарейсах включає :
графік функціонування турів у напрямку "туди" й "назад" із вказівкою місць призначення;
кількість туристів у кожній групі (квота місць);
терміни подачі заявок і викупу авіаквитків;
терміни зняття замовлень на квитки без утримання штрафів (м'який блок);
види тарифів на придбані квитки, пільгові тарифи, умови надання пільгових тарифів;
знижки і пільги на квоту місць;
порядок
і терміни повернення викуплених але невикористаних квитків, матеріальну
відповідальність що випливає з термінів повернення (м'який блок).
б) В агентській угоді з авіакомпанією обумовлюються такі моменти:
хто і на яких умовах забезпечує устаткування для оформлення авіаквитків та їхніх бланків;
питання про підготовку кадрів для обслуговування цього устаткування;
обсяги
продажів (найчастіше встановлюються індивідуально – по кількості
квитків на місяць, наприклад від 10 до 200 квитків на місяць, чи по
виручці від продажу: від 10 до 200 тис. дол. і більше залежно від
авіакомпанії);
обмеження можливих продажів (регіональні чи по сегментах споживачів );
за
чиєю ціною продаються авіаквитки — за ціною авіакомпанії чи за ціною
турагентства (чиста агентська угода передбачає продаж за ціною
авіакомпанії);
ціни і тарифи продажу авіаквитків;
умови
оплати авіаквитків — попередня оплата чи оплата по мірі продажу (для
сток–агентів у деяких авіакомпаніях попередня оплата встановлюється за
групи туристів);
розмір комісійної винагороди за продаж авіаквитків (до 9% від проданого тарифу);
терміни і регулярність подачі звітів для авіакомпанії, їх форма і необхідна в додатку документація;
розмір банківських гарантій на користь авіакомпанії чи Міжнародної асоціації повітряного транспорту (ІАТА) (від 20 тис. дол.);
членство в ІАТА.
в) Спеціальний чартерний договір, у якому обговорюються :
вид (марка) літака;
число місць, що підлягають продажу;
вартість оренди літака;
маршрут із вказівкою аеропортів вильоту і прибуття;
термін дії договору (сезон, рік та ін.);
регулярність здійснення авіарейсів;
можливість і граничні терміни зняття (скасування) авіарейсу і відповідні санкції.
3. Укласти договір із залізницею (стандартні залізничні тури можна умовно розділити на три самостійні
категорії : одноденні, нетривалі (2–3 доби), багатоденні (від 5 днів і
більш)):
у договір на оренду спеціального туристичного-екскурсійного потягу вносить таке:
маршрут поїздки із зазначеням всіх пунктів зупинки;
вартість оренди вагонів і вагонів-ресторанів;
терміни подорожі із зазначенням дат і тривалості зупинок у кожному пункті маршруту;
кількість вагонів і місць у них, вартість оренди вагонів;
кількість вагонів-ресторанів;
кількість змін постільної білизни на одну людину;
відстань (кілометраж) маршруту і вартість проїзду;
терміни відмов від подорожі (не пізніше ніж за 20 діб до відправлення);
послуги в потязі (чай, чайна продукція, сніданки в купе та ін.).
Завдання надсилаємо в особисті повідомлення на Вайбер або на електронну адресу aella@ukr.net