вівторок, 13 квітня 2021 р.

ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА. Завдання на 13-15.04.2021

 

Модуль АОТ-2. Формування туристичного пакета для організації подорожей.

Тема. Розповсюдження туристичних рекламних матеріалів.

Сучасний маркетинг наділяє рекламу такими якостями як: інструмент конкурентної боротьби; засіб впливу на попит туристичного продукту; каталізатор концентрації й інтеграції туристичного, готельного, ресторанного бізнесу, а також суміжних видів діяльності.

Рекламу, спрямовану на партнерів по бізнесу, прийнято називати діловою. Велика частина ділової реклами здійснюється через засоби масової інформації. У діловій рекламі, як правило, виділяються чотири різновиди:

- для туристичних підприємств;
- для оптової і роздрібної туристичної реалізації (туроператорська);
- для фахівців;
- для потенційних туристів.

Реклама туроператорів несе інформацію про туристичні продукти і послуги для посередників для того, щоб стимулювати попит оптових покупців (групові тури) і роздрібної торгівлі (індивідуальні тури, а також турагентств для наступного перепродажу. Ціль подібної реклами - збільшення обсягу реалізації.

ЗАВДАННЯ

І. Дайте відповідь на тестові запитання

1. Згідно визначення, послуга включає в себе:

а) взаємодію виконавця і споживача послуг (обслуговування);
б) процес отримання грошей;
в) результат який може бути проявлений згодом.

2. Туристичним послугам, як і будь-яким іншим послугам, властиві особливі риси, які можна позначи и буквою "Н", це:

а) незрозумілість для споживача;
б) неможливісгь збереження туристичної послуги;
в) недоторканість для інших споживачів.

3. Що включають у себе основні послуги, які пропонують туристичні підприємства:

а) розміщення туристів;
б) страхування туристів;
в) послуги по організації екскурсій?

4. Що включають у себе додаткові послуги, які пропонують туристичні підприємства:

а) послуги побутового обслуговуванні;
б) послуги по організації перевезення;
в) харчування туристів.

5. Туроператорська діяльність - це:

а) будь-яка діяльність, здійснювана у сфері туризму;
б) реалізація готової продукції, придбана з метою перепродажу та задоволенню потреб туристів;
в) діяльність по формуванню, просуванню і реалізації туристичного продукту, яка здійснюється на підставі ліцензії юридичною особою або індивідуальним підприємцем.

6. Які основні функції притаманні туроператорам:

а) сервісна;
б) збутова;
в)виробнича?

7. Які основні функції притаманні турагентам:

а) інформаційна;
б) фінансова;
в) комплектуюча?

ІІ. Питання для самоконтролю

1. У чому проявляється сутність туристичної послуги?
2. Які риси властиві туристичним послугам?
3. Розкрийте особливості основних послуг.
4. Розкрийте особливості додаткових послуг.
5. Які типи підприємств існують у сфері туризму?
6. Що являє собою виробничо-обслуговуюча діяльність ту-роператорів?
7. Назвіть основні завдання туроператорів.
8. Виділіть чотири основних типи туроператорів.
9. У чому полягає процес взаємодії між туроператором і турагентом?
10. Які основні функції притаманні турагентом?
11. Які висуваються вимоги до процесу обслуговування туристів?
12. Обгрунтуйте етапи розробки і затвердження туристичного маршруту.
13. Дайте характеристику каналам розподілу туристичного продукту. 

Завдання надсилати в особисті повідомлення на Вайбер або на електронну адресу aella@ukr.net

 

понеділок, 12 квітня 2021 р.

ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА. Завдання на 12.04.2021

Модуль АОТ-2. Формування туристичного пакета для організації подорожей.

Тема. Розробка туристичних рекламних матеріалів.

ЗАВДАННЯ

1. Визначити засоби реклами й оптимальні канали комунікації, які будуть використовуватись у ході Вашої кампанії.

2. Розробити рекламні звернення та заходи інших форм комунікацій.

3. Сформувати кошторис витрат на проведення кампанії.

4. Скласти детальний розгорнутий план основних заходів рекламної кампанії з вказаними термінами проведення.

5. Створити модель взаємодії учасників рекламної кампанії та етапи її підготовки.

Завдання надсилати в особисті повідомлення на Вайбер або на електронну адресу aella@ukr.net

середа, 7 квітня 2021 р.

ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА. Завдання на 08-09.04.2021

 

Модуль АОТ-2. Формування туристичного пакета для організації подорожей.

Тема. Участь у рекламних компаніях, презентаціях, спеціалізованих виставках.

Види та характеристики основних виставкових заходів у сфері туризму. 

1. Виставка – ілюстроване представлення туристичного продукту. 

Мета – інформація споживачів про туристичні пропозиції та гуртовий продаж туристичної продукції. 

Спосіб – демонстрація пропозицій вітчизняних та закордонних туристичних організацій. Час проведення: 1-2 рази на рік протягом 2-3 днів.

2. Ярмарок – економічна виставка зразків туристичної продукції. 

Мета – інформація ринку про туристичні пропозиції та гуртовий продаж туристичної продукції. 

Спосіб – надання зразків туристичної продукції. Час проведення: у певний термін у певному місці. 

3. Салон – демонстрація туристичних продуктів. 

Мета – інформація гуртових посередників, встановлення зв’язків між виробниками та продавцями туристичної продукції. 

Спосіб – надання друкованої реклами, каталогів, пропозицій та заключення угод. Час проведення: періодично (1 раз на рік). 

4. Біржа – комерційне виставкове представлення та продаж туристичної продукції. Мета: встановлення контактів та підписання угод. 

Спосіб: реклама туристичних пропозицій, представлення зразків, підписання угод. Час проведення: коли закінчується або починається активна реклама турів на наступний рік. 

5. Турмагазин (турмаркет, телемаркет) – спеціалізований заклад з продажу туристичної продукції. 

Мета: гуртовий та роздрібний продаж, а також інформування споживачів про туристичні пропозиції. 

Спосіб: продаж власної туристичної продукції та туристичних продуктів інших фірм, надання довідкової інформації клієнтам. Час проведення: постійно чи періодично. 

6. Конференція (конгрес) – демонстрація передового досвіду в сфері туристичної діяльності. 

Мета: визначення проблем та шляхів їхнього вирішення. 

Спосіб: економічні, інформаційно-комунікаційні, науковопрактичні конференції (можуть проводитися під час салону, виставки). Час проведення: періодично (щорічно, раз на 2 роки).

ЗАВДАННЯ

1. Визначитися в даті участі у виставкових заходах. 

2. Визначення цілей участі турагенції у виставкових заходах. 

3. Вибір конкретної виставки та способу участі. 

4. Підготовчо-організаційний період. 

5. Діяльність під час виставки. 

6. Аналіз результатів участі турфірми в роботі виставки.

Розробити повний план дій для участі у виставковому заході. 

Завдання надсилати в особисті повідомлення на Вайбер або на електронну адресу aella@ukr.net

 

понеділок, 5 квітня 2021 р.

ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА. Завдання на 01 - 07.04.2021

 

Модуль АОТ-2. Формування туристичного пакета для організації подорожей.

Тема. Здійснення продажу туру, в тому числі по-телефону, через мережу Інтернет тощо.

Як і в будь-якій сфері продаж туру здійснюється шляхом укладення договору, – з туристом укладається договір про надання туристичних послуг. Однак, турист має право вимагати укладення договору у письмовій формі шляхом підписання окремого документа під назвою «Договір про надання туристичних послуг».

ЗАВДАННЯ

1. Зробити оцінку туристичного ринку країн, а саме Італії, Франції, Туреччини, Білорусі, Іспанії.

2. Розробити презентацію: "Туристичний пакет як форма продажу турпродукту".

3. Створити Каталог пропозицій навчально-туристичної агенції.

4. Створити інформаційний буклет "Полтавщина". 

5. Створити інформаційний буклет "Кропивницький - серце України". 

6. Створити інформаційний буклет "Харківщина".

Завдання надсилаємо в особисті повідомлення на Вайбер або на електронну адресу aella@ukr.net