Загальні положення
Професія: Агент з організації туризму
Кваліфікація: агент з організації туризму
Кількість годин: 483
Термін проходження: з 11.01.2021 по 16.04.2021Основна мета та завдання програми:
1. Завершення певного етапу навчання та закріплення отриманих знань, умінь та навичок.
2. Адаптація учнів в умовах виробництва.
3. Виконання встановлених норм праці.
4. Вивчення сучасного обладнання, передового виробничого досвіду, інноваційних технологій виробництва.
5. Здійснення самоконтролю в процесі самостійної роботи на штатних робочих місцях.
6. Виховання професіоналізму, відповідального ставлення до свої обов’язків.
7. Дотримання вимог розпорядку дня та умов безпеки праці.
Мета практики - здобуття учнями навичок самостійної практичної діяльності з напрямку своєї майбутньої професії.
Завдання практики– здобуття практичних навичок роботи в туристичній галузі.
Зміст практики - учні повинні виконувати конкретні практичні завдання, тобто працювати (з оплатою або без оплати) на штатних посадах. Під час навчання на виробництві та виробничої практики студенти залучаються адміністрацією для подання допомоги на базі практики, при цьому характер цієї праці повинен суворо відповідати профілю навчання і по тривалості не заважати виконанню учбових завдань.
Учні повинні суворо виконувати правила охорони праці і протипожежної безпеки з обов’язковим проходженням ними інструктажу.
Виконання одного або декількох індивідуальних завдань активізує діяльність учнів, розширює їх світогляд, підвищує ініціативу і робить проходження практики більш конкретним і цілеспрямованим.
Програма виробничої практики.
1.Робота з туристичною документацією:
- Договір на надання туристичних послуг.
- Туристичний ваучер.
- Страховий поліс.
- Програма обслуговування, пам’ятка туристу.
2. Інформаційні технології в роботі туристичної організації.
- Знайомство з інтернет-ресурсами, пошукові системи, їх види, методи роботи.
- Пошук необхідної інформації в інтернеті та зберігання цієї інформації.
- Створення електронного поштового ящику, робота з електронною поштою, відправка і отримання електронної інформації.
3. Оволодіння технікою бронювання та оформлення послуг з:
- компаніями – перевізниками;
- компаніями – постачальниками послуг проживання;
- компаніями – постачальниками послуг харчування;
- компаніями – постачальниками послуг трансферу;
- компаніями – постачальниками екскурсій та програм.
4. Робота з базою даних.
- Поповнення і обробка інформації.
5. Пропозиція туристичних послуг.
- Представлення інформації клієнтам з використанням друкованих матеріалів та інтернет;
- Представлення інформації клієнтам по телефону, відповіді на телефонні дзвінки.
6. Вміння працювати з офісною технікою.
- телефон
- факс
- комп'ютер
- принтер
- ксерокс
7. Підсумкове заняття і здача документів про практику.
Після закінчення практики учень-практикант повинен мати щоденник з відгуком керівника практики на підприємстві, характеристику з оцінкою виконаних робіт.
Немає коментарів:
Дописати коментар