АДМ -1. Обслуговування відвідувачів.
пт 1.1. Обслуговування відвідувачів на підприємстві, в установі, організації
Тема уроку. Іноземна
мова в межах розмовного та професійного мінімуму. Застосування етикету та
культура спілкування.
Чи можна знайти гарну роботу без знання англійської? Можна, але чи буде вона високооплачуваною? Сьогодні адміністратор – це сучасна і популярна професія, в якій вам не обійтися без знання англійської мови.
Існує помилкове враження, що роботодавці беруть на роботу людей лише з великим досвідом, а сьогоднішнім випускникам нічого не світить. Це не зовсім правда. Серед іншого потрібно вказати таку прозаїчну причину відмови вчорашнім студентам: молоді люди не обтяжують себе вивченням англійської. А як така людина буде працювати в престижному місці – готелі, ресторані, медичному центрі чи салоні краси? Як вона буде спілкуватися з англомовними клієнтами чи постачальниками? Тому пункт «володіння англійською на рівні Upper-Intermediate» перекреслить відсутність досвіду, адже підприємства вважають за краще брати на роботу саме молодь і вчити її всьому з нуля.
Як досягти успіху в цій професії? Займайтеся англійською та частіше спілкуйтеся з людьми. Адміністратори багато досягають саме завдяки вмінню переконувати і налагоджувати зв'язки. А досягти рівня Upper-Intermediate не так складно, якщо у вас є бажання і готовність вчитися.
Отже, хочете багато заробляти? Знання – найнадійніший вид інвестицій. Запевняємо, рано опускати руки, вас чекає карколомна кар'єра. Звичайно, мільйон доларів в місяць ми не обіцяємо, але на хліб з маслом точно вистачить! Все що треба – вивчити англійську.
ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ
Національні особливості ділового етикету та спілкування
Національні стилі ділового спілкування
Ділове спілкування з англійцями
Програма прийому іноземної делегації
Візитні картки, правила їх оформлення та вручення
ПОРАДИ УЧНЯМ:
Чи можна знайти гарну роботу без знання англійської? Можна, але чи буде вона високооплачуваною? Сьогодні адміністратор – це сучасна і популярна професія, в якій вам не обійтися без знання англійської мови.
Існує помилкове враження, що роботодавці беруть на роботу людей лише з великим досвідом, а сьогоднішнім випускникам нічого не світить. Це не зовсім правда. Серед іншого потрібно вказати таку прозаїчну причину відмови вчорашнім студентам: молоді люди не обтяжують себе вивченням англійської. А як така людина буде працювати в престижному місці – готелі, ресторані, медичному центрі чи салоні краси? Як вона буде спілкуватися з англомовними клієнтами чи постачальниками? Тому пункт «володіння англійською на рівні Upper-Intermediate» перекреслить відсутність досвіду, адже підприємства вважають за краще брати на роботу саме молодь і вчити її всьому з нуля.
Як досягти успіху в цій професії? Займайтеся англійською та частіше спілкуйтеся з людьми. Адміністратори багато досягають саме завдяки вмінню переконувати і налагоджувати зв'язки. А досягти рівня Upper-Intermediate не так складно, якщо у вас є бажання і готовність вчитися.
Отже, хочете багато заробляти? Знання – найнадійніший вид інвестицій. Запевняємо, рано опускати руки, вас чекає карколомна кар'єра. Звичайно, мільйон доларів в місяць ми не обіцяємо, але на хліб з маслом точно вистачить! Все що треба – вивчити англійську.
ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ
Національні особливості ділового етикету та спілкування
Національні стилі ділового спілкування
Ділове спілкування з англійцями
Програма прийому іноземної делегації
Візитні картки, правила їх оформлення та вручення
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
1. Скласти свою програму прийому іноземної делегації, враховуючи всі особливості
2. Виготовити візитку
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1. Підготувати презентацію на тему: "Особливості ділового етикету в різних країнах"
2. Скласти тестові запитання до тем 1, 2.
Завдання висилайте в особисті повідомлення Viber.
ПОРАДИ УЧНЯМ:
1. Постійно тренуйте свій голос; найзручніший спосіб для цього — читання вголос; контролюйте правильність вимови.
2. Пристосовуйте свій голос до тієї обстановки, в якій відбувається спілкування (не говоріть голосно в громадських місцях).
3. Не розмовляйте надто голосно — це справляє враження агресивності.
4. Хто говорить надто тихо, справляє враження людини, яка погано володіє матеріалом, або ж невпевнена в собі.
5. Голос підвищуйте тоді, коли ставите запитання, виявляєте радість чи здивування.
6. Понижуйте голос тоді, коли хочете когось переконати або відповісти на запитання.
7. Не говоріть, коли стоїте спиною до слухачів.
Як бути приємним співрозмовником
«Найбільша цінність оратора — не тільки сказати те, що потрібно, а й не казати того, чого не треба»
Цицерон
Перебуваючи в оточенні малознайомих людей, дотримуйтесь таких правил:
• вітайтесь та усміхайтесь перші;
• виявляйте дружнє ставлення до людей, не очікуючи, коли вони виявлять свої симпатії до вас;
• дотримуйтесь правил спілкування;
• цікавтесь людьми, які вас оточують, їхніми радощами й турботами;
• вживайте якомога більше слів, які підкреслюють шанобливе ставлення до людей: даруйте, перепрошую, дякую, будь ласка, не ображайтесь, чи не змогли б ви, на жаль та інше;
• у товаристві не намагайтесь переговорити всіх, дайте можливість висловитись іншим;
• будьте тактовні: спочатку подумайте, чи нікого не образить те, що ви хочете сказати, а потім уже говоріть.
Як зацікавити людей
«Говорити багато й добре — є дар гострого розуму, говорити мало й добре — є дар мудрого, говорити багато й погано означає дурня, говорити мало й погано є ознакою безумного»
Ф. Ларошфуко
Щоб стати цікавим співрозмовником, необхідно:
• мати всебічні знання та інтереси, які слід постійно розвивати й поглиблювати;
• говорити про те, що цікавить слухачів;
• запам’ятовувати й записувати все цікаве, що ви бачите, чуєте або читаєте.
Щоб ваша розповідь була цікавою:
• підберіть цікаву й нову тему;
• будуйте початок розповіді так, щоб привернути увагу слухачів;
• говоріть стисло, невимушено й зрозуміло;
• викладайте свої думки у логічній послідовності;
• наводьте захоплюючі факти.
Як критикувати, не ображаючи
«Немає нічого сильнішого за слово»
Меандр
Якщо ви бажаєте навчитися критикувати так, щоб не образити людину, то:
• вказуйте на помилки лише віч-на-віч;
• уникайте прямої критики;
• робіть це по-дружньому;
• похваліть те, що ваш знайомий виконує як слід;
• покажіть або розкажіть, як правильно було б виконати те чи інше завдання, здійснити певний вчинок;
• попросіть вибачення за зроблене зауваження, особливо тоді, коли людина старша від вас за віком або незнайома.
Практичні поради етикету спілкування:
1. Постійно тренуйте свій голос; найзручніший спосіб для цього — читання вголос; контролюйте правильність вимови.
2. Пристосуйте свій голос до тієї обстановки, де відбувається спілкування.
3. Не говоріть надто голосно — це справляє враження агресивності.
4. Хто говорить надто тихо, справляє враження людини, яка погано володіє тим матеріалом, про який говорить, або ж не впевнена в собі.
5. Голос підвищуйте тоді, коли ставите запитання, проявляєте радість чи здивування.
6. Голос понижуйте тоді, коли хочете когось переконати або відповісти на запитання.
Отже, щоб не виникало непорозумінь під час спілкування, слід узгоджувати несловесні засоби із словесними, адже дослідження свідчать, що невербальні сигнали справляють вплив утричі більший, ніж слова.
Жестикуляція та етикет спілкування
Дійовими є також жести, які являють собою вияв людських думок, емоцій. У поєднанні зі словами вони стають надзвичайно промовистими: жести посилюють емоційне звучання сказаного. Щоб оволодіти бодай азами жестикулювання, потрібне тривале тренування, розуміння ролі кожного жесту. Частота жестикуляції залежить передусім від культури поведінки людини.
Практичні поради:
1) жести мають бути мимовільними. Застосовуйте жест, відчуваючи необхідність у ньому;
2) жестикуляція не повинна бути безперервною. Не жестикулюйте руками протягом усієї доповіді;
3) керуйте жестами — жест не повинен відставати від слова;
4) урізноманітнюйте жестикуляцію. Не користуйтеся одним і тим самим жестом у всіх випадках, коли потрібно надати словам виразності;
5) жести мають відповідати своєму призначенню.
Немає коментарів:
Дописати коментар