АДМ -1. Обслуговування відвідувачів.
пт 1.1. Обслуговування відвідувачів на підприємстві, в установі, організації
Тема уроку. Культура ділового мовлення: особливості офіційно-ділового стилю вербального
спілкування та техніку мовлення, підтримувати позитивний імідж підприємства,
установи, організації.
Культура ділового спілкування є цілісною системою елементів, яка охоплює культуру мовлення, культуру почуттів, культуру поведінки, зовнішню культуру, етикет. контактне і дистанційне. ...
Знання і дотримання її основних положень необхідні для кваліфікованого проведення будь-яких форм спілкування.
ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ для самостійного опрацювання
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ
Заповнити робочий зошит.
Немає коментарів:
Дописати коментар