неділя, 29 березня 2020 р.

УРОК ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ № 1. 30.03.2020

АДМ -1. Обслуговування відвідувачів.
пт 1.1. Обслуговування відвідувачів на підприємстві, в установі, організації

Тема уроку. Правила і методи організації процесу обслуговування відвідувачів. Організовувати обслуговування відвідувачів: оформлювати надходження коштів за послуги у готівковий і безготівковий спосіб.

Завдання уроку:
після уроку учень має
знати:
правила і методи організації процесу обслуговування відвідувачів;
розуміти:
значення процесу обслуговування для ведення успішної підприємницької діяльності;
вміти:
організовувати обслуговування відвідувачів;
оформлювати надходження коштів за послуги у готівковий і безготівковий спосіб;
прогнозувати майбутні результати;
оцінювати й усувати ризики;
шукати оптимальні шляхи вирішення проблеми;
брати на себе відповідальність;
спілкуватися, висловлювати свою думку та захищати її.

ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ:

Опрацювати матеріал блогу за 26-29.03.2020





ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

Інструктивно – технологічна картка
Вам надається 4 завдання. Перші  3 теоретичні і 1 практичне.
Завдання 1. Описати навички адміністратора.
Описати основні навички які повинен мати майбутній працівник, при влаштуванні на роботу за професією «Адміністратор».
Завдання 2. Описати вимоги до професії «Адміністратор»
Завдання 3.  Відповідальність адміністратора.
Описати:
·        що таке відповідальність адміністратора;
·        що сюди відноситься;
·        які від цього наслідки;
Завдання 4. Творче завдання.
 Створити на аркуші А4 «Дизайн робочого місця адміністратора»
Учень повинен виробити вміння і навички проектування робочих приміщень, згідно всіх санітарних  вимог. Учню пропонується вибрати із запропонованого списку  вид діяльності робочого місця адміністратора. Наприклад:
·Туристичне агентство;
·Рекламне агентство;
·Адвокатська компанія;

Згідно дизайну, учень повинен:
1.     Описати своє підприємство.
2.     Описати дизайн робочого місця адміністратора.
3.     Вказати санітарні вимоги приміщення.
4.     Висновок. Чому саме так він бачить робоче місце адміністратора.









Немає коментарів:

Дописати коментар