Модуль АОТ-2. Формування туристичного пакета для організації подорожей.
Тема. Бронювання та оформлення послуг з компаниями-постачальниками послуг проживання.
Договори з постачальниками послуг складаються на основі типового договору з включенням питань, що стосуються обслуговування туристів і взаємовідносин партнерів (постачальника послуг і туроператора).
Бронювання місць у готелях здійснюється в два етапи. Перший включає запит на бронювання з боку туроператора, що містить у собі такі традиційні відомості: ім'я туриста, вид послуг (категорія номера, напівпансіон чи повний пансіон), терміни перебування. Другий – обробку матеріалів щодо запиту з подальшим підтвердженням. Тільки позитивна відповідь дає підставу вважати місце зарезервованим.
Оплата бронювання з боку туроператора здійснюється відповідно до умов, що обговорюються в договорі, наприклад, відповідно до категорії зарезервованих місць і номерів мінімум за 10 днів до того, як вони будуть зайняті туристами, терміном не менше 3 днів
Застосовуються різноманітні форми бронювання – усна, письмова, телефонна, телексна, телеграфна та інші. Під час використання автоматичних апаратів для резервування застосовуються спеціальні міжнародні готельні коди. Сучасний рівень комп'ютеризації дозволяє здійснювати бронювання і його підтвердження практично одночасно.
Завдання для виконання.
1. Укласти три (віртуальні) варіанти договору з компаниями-постачальниками послуг проживання (на власний вибір), де обов'язково варто передбачити такі умови:
вартість номерів і бронювання;
тип номерів і необхідне їхнє число;
тривалість (сезони) обслуговування;
вільні періоди;
графіки заїзду туристів;
терміни і тривалість разового обслуговування;
набір вхідних послуг;
кількість (пансіон) і форму організації харчування – варіанти надання харчування в ресторані;
час обслуговування туристів харчуванням;
спеціальні зручності на відпочинку (наприклад, для інвалідів, вегетаріанців, користування міським пляжем і т.д. );
мови, на яких необхідно говорити персоналу;
терміни підтвердження заїзду туристів (бронювання);
терміни зняття заїздів без пред'явлення штрафних санкцій;
штрафні санкції по величині і термінам відмовлення;
знижки на тривалий заїзд чи на постійне завантаження;
матеріальна відповідальність за недозаїзд (кількісний), зрив заїзду, відмова в розміщенні гостей і ін.;
інші специфічні питання (наприклад, чи входить у вартість номера користування в готелі сауною, більярдом та ін., час роботи басейну тощо).
Крім того, важливо звернути увагу на гарантії, що дає вам партнер – постачальник послуги (наприклад, чи гарантує готель обіцяне розміщення).
ВАЖЛИВО! У взаєминах з постачальниками послуг необхідно передбачати (фіксувати в договорі) умову про неможливість зворотного підвищення цін (ціни можна підвищувати тільки на непродані послуги) і відпрацювати механізм виконання цієї умови.
2. Продовжити формувати інформаційний довідник "Умань - історія кохання".
Завдання надсилаємо в особисті повідомлення на Вайбер або на електронну адресу aella@ukr.net
Немає коментарів:
Дописати коментар